Saturday, October 18, 2014

HARI TERAKHIR DI AADK....SELAMAT TINGGAL KEM KEMPAS.....

18 OKTOBER 2014 (SABTU)

Hari ini merupakan hari terakhir para peserta Kem Pemantapan Sahsiah (KEMPAS) Daerah Kuala Muda / Yan Tahun 2014 akan meninggalkan Pusat Latihan Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK) Sungai Petani.

Majlis Penutup pada tengahari ini akan disempurnakan oleh Yg Berusaha Tuan Haji Mahir Bin Mohamad, Penolong Pengarah Kanan (Ketua Unit), Unit Dakwah & Syiar Islam, Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pendidikan Negeri Kedah.

Pihak jawatankuasa program mengucapkan ribuan terima kasih kepada Tuan Haji Mahir Bin Mohamad yang sudi hadir ke Kem KEMPAS Daerah Kuala Muda / Yan.

Unit Pendidikan Islam juga merakamkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung terutamanya pihak Pusat Latihan AADK yang memberi kebenaran kepada pihak UPI PPD untuk menggunakan kemudahan yang terdapat di Pusat latihan ini. Jutaan terima kasih juga kami rakamkan kepada Ust Rosnizam atau dipanggil Achik bersama dengan team Ultimate Success yang mengemudi program sepanjang 3 hari ini dijalankan. Tidak dilupakan kepada semua pegawai UPI PPD KMY dan Urusetia program yang telah banyak bertungkus lumus dalam menjayakan kem ini sehingga berjaya.

Tahniah............................

Sesi perbentangan terakhir





Kumpulan 1 membuat pembentangan







MAJLIS PENUTUP

Ust Saifuddin selaku Kem Komandan 


Ucapan Perasmian oleh Tuan Hj Mahir Mohamad

Ust Ismail selaku pengacara majlis




menjamu selera



No comments:

Post a Comment