Saturday, September 27, 2014

PERTANDINGAN KAWAD KAKI KRS INSTITUT INSTITUSI PENDIDIKAN AGAMA (IPA) PERINGKAT NEGERI KEDAH 2014

27 SEPTEMBER (SABTU) :

     Pertandingan Kawad Kaki Kadet Remaja Sekolah Malaysia (KRS), Institusi Pendidikan Agama (IPA) telah diadakan di Padang Kejat SMK Agama Yan. Pendaftaran pertandingan bermula seawal jam 8.00 pagi di Kantin SMK Agama Yan.

     Hakim Pertandingan adalah pegawai Sekretariat KRS Negeri Kedah yang diketuai oleh Mejar (KRS) Amrimi Othman selaku Pegawai Tadbir KRS Negeri Kedah. Hakim seramai 25 orang telah diagihkan kepada 2 gelanggang. Hakim data diketuai oleh Mejar (KRS) Noorismail Hj Omar, Penyelia Pendidikan Islam, PPD Kuala Muda Yan.

     Pertandingan bermula jam 10 pagi dan berakhir lebih kurang jam 1.00 tengahari. Para peserta berehat dan menunaikan solat zuhur sebelum Majlis penutup diadakan.

     Majlis penutup pertandingan Kawad Kaki KRS IPA dihadiri oleh Ketua Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pendidikan Negeri Kedah Tn Haji Mohd Zaki Bin Husin.

    Pertandingan pada hari ini berjalan dengan lancar dan majlis penutup berjaya disempurnakan dengan jayanya. Tahniah kepada SMK Agama Yan yang berjaya menjadi Johan dalam kategori Puteri dan SMA Saadah Sg Limau yang berjaya menjadi Johan Kategori Lelaki.

KEPUTUSAN PERTANDINGAN KRS IPA 2014

    Tahniah kepada semua pemenang dan urusetia yang terlibat dalam pertandingan yang telah dijalankan ini.
Tetamu Kehormat










No comments:

Post a Comment